Åska

| Postat i: ♥ Vardag
0
Förlåt för dålig uppdatering!
Imorse så låg jag och tittade på serier. Vid 2/halv 3 tog jag bussen till Centrum och mötte upp Kattis, Joel och & Becka och så fikade vi på Wayne's och kollade lite i affärer o så. Jättemysigt! 
 
Sen åkte jag hem till mig och duschade, testade klänningen och klackarna osv. Gick med klackarna ett tag för att vänja mig lite ;) Vill ju helst inte snubbla fram imorgon hehe. Är ett mirakel att jag kan ha på mig klackarna då läkaren sa att jag kommer behöva gå i tex ''crocks'' hela sommaren, att gympaskor inte var ett alternativ då haha. Så står jag här, 1½ vecka senare och går i klackar! Mirakel.
 
Åkte hem till mormor vid 9 och jag har ätit lite cheesecake, testat klänningen och bestämt smycken osv. Kollade lite på VM matchen också, men nu sitter jag vid datorn och håller på att föra över videon från igår till youtube - går sjuuukt segt haha! 
 
Imorgon har jag skolavslutning - jag kan INTE förstå att jag kommer få sommarlov, det går inte in i mitt huvud haha. Helt sjukt, den här sommaren ska bli bäst! Är så taggad som man kan bli.
 
Måste gå upp tidigt imorgon, jag ska duscha och fixa håret med gelé och hårspray för att få kvar mina lockar och så ska jag sminka mig, äta frukost, klä på mig och lite sånt där. Så vi får se när jag går upp hehe. Men skolavslutningen börjar kvart i 10 och min morfar skjutsar dit mig, så det känns bra! 
 
Efter skolavslutningen åker jag hem och byter om och sen till stallet för att förhoppningsvis rida och bada med Ebba och Jennifer med hästarna! Mys mys, beror dock på vad det är för väder. Ska tydligen regna imorgon, men vi får se hur det är för väder senare mot kvällen.
 
Sen ska jag möta upp Kattis och så får vi se vad vi hittar på. Måste även ut med hunden innan också hehe. Så blir en ganska full dag imorgon. Ska försöka uppdatera så mycket som möjligt! Ska ta med kameran på skolavslutningen så att jag kan visa er lite bilder sen. Godnatt & ha en bra dag imorgon :)
 
Hittills till Åska





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: